Końcowa opinia o Doctor Stranger, pierwsze wrażenie o Fated To Love You.
Poniedziałek-wtorek
Trot Lovers
obejrzane odcinki: 6/16
Fabuła: 45/100
Aktorstwo: 53/100
Technikalia: 54/100
Satysfakcja: 48/100
Średnia: 50/100 (-2)
Temptation – PREMIERA 14.07.2014!!!
obejrzane odcinki: 0/20
Fabuła: 0/100
Aktorstwo: 0/100
Technikalia: 0/100
Satysfakcja: 0/100
Wyczekiwator: 4/5
Triangle
obejrzane odcinki: 20/26
Fabuła: 53/100
Aktorstwo: 60/100
Technikalia: 68/100
Satysfakcja: 52/100
Średnia: 58/100 (-2)
Yoona’s Street
obejrzane odcinki: 9/50
Fabuła: 66/100
Aktorstwo: 75/100
Technikalia: 54/100
Satysfakcja: 67/100
Średnia: 66/100
King Of High School Life
obejrzane odcinki: 8/18
Fabuła: 40/100
Aktorstwo: 51/100
Technikalia: 45/100
Satysfakcja: 38/100
Średnia: 44/100 (bez zmian)
Środa-czwartek
Joseon Gunman
obejrzane odcinki: 6/20
Fabuła: 71/100
Aktorstwo: 80/100
Technikalia: 81/100
Satysfakcja: 73/100
Średnia: 76/100 (-2)
You’re Surrounded
obejrzane odcinki: 18/20
Fabuła: 44/100
Aktorstwo: 64/100
Technikalia: 60/100
Satysfakcja: 47/100
Średnia: 54/100 (bez zmian)
Fated To Love You – PREMIERA!!!
obejrzane odcinki: 4/16
Fabuła: 59/100
Aktorstwo: 72/100
Technikalia: 74/100
Satysfakcja: 67/100
Średnia: 68/100 (-1)
[Pierwsze wrażenie] WPierwsze dwa odcinki dobrze wprowadzają nas w całą historię. Jest lekko, przyjemnie i zabawnie i o to w tej dramie chodzi. 3 i 4 miały momenty dość przestojowe i nudne, ale ogólnie też były całkiem przyjemne. Aktorsko nie ma na razie większych wpadek. Bardziej scenariuszowo – póki co Choi Jin Hyuk i Wang Ji Won są kompletnym tłem, a nie „tymi drugimi” jak to się mówi i pisze 😛 Muzycznie naprawdę dobrze – Baek Ah Yeon, czy Jung Dong Hwa to gwarancja OST na pewnym poziomie. FTLY notuje dobry start, choć o wiele lepsze wrażenie pozostawiają po sobie odcinki 1-2, aniżeli 3-4. Niemniej póki co można dramę polecić jako fajne obejrzadło na wakacyjne wieczory.
Piątek-Sobota
Marriage Without Love – PREMIERA!!!
obejrzane odcinki: 2/16
Fabuła: 78/100
Aktorstwo: 83/100
Technikalia: 86/100
Satysfakcja: 97/100
Średnia: 86/100
Sobota-niedziela
Glorious Day
obejrzane odcinki: 18/50
Fabuła: 53/100
Aktorstwo: 60/100
Technikalia: 51/100
Satysfakcja: 56/100
Średnia: 55/100
Hotel King
obejrzane odcinki: 24/32
Fabuła: 56/100
Aktorstwo: 60/100
Technikalia: 51/100
Satysfakcja: 58/100
Średnia: 56/100 (bez zmian)
Good Times Indeed
obejrzane odcinki: 38/50
Fabuła: 52/100
Aktorstwo: 70/100
Technikalia: 62/100
Satysfakcja: 60/100
Średnia: 61/100 (-2)
Endless Love
obejrzane odcinki: 4/50
Fabuła: 37/100
Aktorstwo: 51/100
Technikalia: 48/100
Satysfakcja: 41/100
Średnia: 44/100
Ostatnio zakończone
Miejsce w rankingu dram 2014: 26 na 29 dram (stan na 10.07. 2014)
Dr. Stranger
obejrzane odcinki: 20/20
Fabuła: 22/100
Aktorstwo: 45/100
Technikalia: 53/100
Satysfakcja: 34/100
Średnia: 39/100 (-3)
[Końcowa opinia] Początkowe odcinki ratowała wartka akcja. Niedorzeczna strasznie czasami, ale jednak przykuwała do ekranu. Gdy znikła, to powolutku lecieliśmy z poziomem w dół, osiągając apogeum słabizny w ostatnich 5 odcinkach. Fabuła na początku wydaje się tajemnicza, ale po paru epach wiadomo już, że mamy do czynienia z nielogiczną i niedorzeczną kompletnie historią… A gdy już scenarzysta tak zwariował, że gdzieś miał jakąkolwiek etykę lekarską i prawa fizyczno-biologiczne, to już waliłem głową o ścianę. Dawno nie widziałem tak beznadziejnego scenariusza w BIG3. Wstyd SBS po prostu WSTYD!!! Aktorsko też nikt nie powalał, a wręcz można powiedzieć, że parę osób powinno zrezygnować z aktorstwa… Bogdan kolejny raz tragedia – dziewczyna od czasów Bridal Mask ZERO poprawy po prostu dwie miny na krzyż… Lee Jong Suk – no chciałbym powiedzieć coś dobrego, ale te 5 komediowych scen, w których się sprawdził to stanowczo za mało… Dramatyczne chwile mu nie wychodzą – wyglądał jak totalny psychopata, który uciekł z pokoju bez klamek 5 minut wcześniej. Szkoda, że „ci drudzy” czyli Park Hae Jin i Kang So Ra byli totalnym tłem – zagrali o niebo lepiej od głównej pary…. Technicznie nie było źle, ale od najlepszego reżysera SBS oczekuję czegoś lepszego, a tu z odcinka na odcinek było coraz słabiej… OST megaprzeciętny, a dwie cukierkowe do bólu piosnki to nie wiem co tu robiły… ktoś nawalił przy doborze utworów i to bardzo… Doctor Stranger zaskoczył mnie jednak…. Niespodziewanie wyprzedził Gap Dong i dla mnie jest najgorszą dramą sezonu wiosennego. Ta drama nie ma czym się bronić, a spartaczony totalnie scenariusz boli niespójnością… Nie polecam…
11 lipca, 2014 at 02:53
Aż tak kusi cię Temptation? Zacna obsada, zarys fabuły też niezły, ale te trailerki mnie nie ruszyły.
Endless Love – fabuła -80
aktorstwo -30
Dr Stranger – uff – ja odpadłem w połowie i nie mam siły powrócić..